miercuri, 24 aprilie 2013

Pariu cu Viata Sezonul 4 Episodul 7


Acum vin de la televizor, am urmarit episodul din titlu, nu este cel mai frumos episod pe care l-am vazut din acest sezon sau din oricare altul, dar merita vazut. Poate ca este aiurea ceea ce am observat eu, dar cand l-au gasit pe Razvan spanzurat la scoala, Ioana a fugit in bratele lui Andrei, nu ale lui Liviu.

Totusi, este un episod mai negru, este infricosator. La sfarsit mi-a parut rau, imi era rusine de rusinea tinerilor din LaLa Band. Se pare ca Vlad mai are ceva pe suflet, va suferi extrem de mult si va avea pe constiinta decesul lui Razvan. Vlad a vorbit cu acesta cu o seara inainte ca el sa se sinucida, stia ce avea de gand si stia de orientarea sexuala a acestuia, lucru care nu era stiut de nici un membru al trupei. -->

Episodul va fi uploadat dupa difuzarea acestuia la TV!


Ne gasiti si pe FaceBook!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu